Bezdrátový buzzer systém- prosím o pomoc

Sklepkan

Bezdrátový buzzer systém- prosím o pomoc

Příspěvek od Sklepkan »

Dobrý den,
Hned na začátku uvedu že v bastleni jsem takový věčný začátečník, dlouhé roky mám doma vybavicku, ale nikdy jsem se k tomu nedostal tak, abych tvořil skvělé systémy, jak jistě někteří z vás.

Nicméně již delší dobu mám v hlave projekt, který mi logicky vzato nepřišel tak náročný a rozhodl jsem se, že to může být ten dobrý způsob jak se dostat do světa bastleni. Ale jak se ukázalo, jak mé znalosti, tak umělá inteligence má své limity 🤷

Teď již k projektu: chci vytvořit bezdrátový buzzer systém do hospodského kvízu, které pořádám. Tak aby byla jedna centrála připojena na PC, která bude spouštět hru a zaznamenávat kdo jako první zmáčkl svůj buzzer, popřípadě řídit hru skrze ovládací tlačítka. Každý stůl bude mít svůj buzzer. Buzzer bude tlačítko, které uživatel může zmáčknout když zná odpověď a ostatním se stopne možnost "odpovídat". Pro uživatele má obsahovat pouze tlačítko a pak informačních diodek.

Uměla inteligence mi sebevědomě nadiktovala seznam komponent a já stejně sebevědomě nakoupil.

Centralu řeším přes Shift registry a ta zatím nějak funguje. Ale potřebuju vytvořit první tlačítko a to mi bohužel dělá problém už od startu.

Na jedno tlačítko mám tento seznam komponent:
+Arduino nano
+Lithiovou baterií 600mah 3,7v
+Nabíjecí modul tp4056
+Step-up měnič mt3608
+NRF24L01 modul pro bezdrátovou komunikaci
+Stabilizátor napětí na 3,3v na nfr24l01 modul
+Samotné tlačítko
+On/off tlačítko
+Diody

Začal jsem s bastlenim. Jako první jsem propojil baterií na tp4056 (na b+ a b-). Dále jsem z tp4056 skrze on/off tlačítko zapojil na step-up měnič. (Out+ na tp4056 jde na VIN+ (skrze on/off) na step-up menici. OUT- Jde na VIN-)