Microbit stavba 6 dof ruky

Postup stavby, dotazy, úspěchy, slepé uličky a zkušenosti
skyro

Microbit stavba 6 dof ruky

Příspěvek od skyro »

Ahoj postavil jsem robotickou ruku. Používám na test rozšíření od české firmy robotick. testoval jsem i wukong ale zde mi kvalita desky plně neseděla.

Problém je ovšem. v Ovládání robota. Aktuálně ovládám aplikaci ev- mobil supr aplikace jenoduchá 100% spokojenost.
Problém je ovšem v rychlosti servo motoru .Potřebuji prostě zpomalit .Zatím nevím přesně jak zatím mně napadlo puls serva změnit (zatím u jednoho.) ALE NEJSEM SI JIST CO PULS DĚLÁ
Pokud ovšem někdo zná postup jsem samouk trochu bloudím.) robot jede ale já nejsem spokojen .
DÍKY ZA PŘÍPADNÉ RADY
.V.
DavidO

Re: Microbit stavba 6 dof ruky

Příspěvek od DavidO »

Nevím, co máš za serva, ale u obyčejných běžných serv rychlost přímo řídit nemůžeš. Řídit rychlost (a zrychlení a hromadu dalšího) je možné až u diitálních serv.
U těch analogových serv můžeš rychlost řídit leda tak, že bys nenastavoval cílovou polohu a nechal servo, aby si to samo vyřešilo, ale spočítal si, v jaké poloze v čase to servo má být a podle toho mu postupně měnil polohu.
Nikoho plánovaně neurážím. Jestli se Vám nelíbí co píšu, tak to nečtěte. A ostatně, třeba za to nemůžu - Researchers believe that dark humor can be a significant symptom of dementia.
DavidO

Příspěvek od DavidO »

Něco jako zpomalení pulsu - jestli dobře chápu, tak změna frekvence a nikoli délky pulsu - by ti způsobilo leda tak cukání. Serva obvykle nejsou na frekvenci do jisté míry citlivá, pokud máš stabilní délku pulsu a frekvence se mírně mění, tak se nic neděje, jakmile by se frekvence změnila až moc, tak by to typicky vedlo k výpadkům otáčení (servo dostane první puls, rozjede se, pak ale další puls nepřijde, tak se motorek vypne, pak zas přijde další puls, servo se rozjede a když zase další puls nepřijde, zastaví se, atd.)