K programu dodávám:
1. V dopolední pájecí sekci otestujeme tyhle zařízení:
* Horkovzdušná stanice
852A++
* Horkovzdušná stanice
857A++
* Reflow pícka
T962A s přepsaným firmware (původní stál za ... pendrek, ale podle mě není dobře ani měření teploty po hardwarové stránce)
* Stanice "IRDA SMD&BGA Rework Station
T-862"
* několik různých mikropáječek ProsKit, Weller, a případně i
Páječka T 375.
(samozřejmě kdo to chcete i jen okouknout, tak klidně)
Můžeme taky otestovat tavidla:
* Marmot MTL 461R
* Marmot MTL 468R
* Marmot MTV 125R
* Amtech Flux RMA 223 made in China koupeny na Aliexpresu
* Amtech NC-559-AS-TF made in USA koupeny v TME
a pytlik kalafuny na prase (bez písku)
A pak tu mám ještě několik různých pájek pro přetavování, olovnatých i bezolovnatých.
2. Ve večerní napájecí sekci můžeme kromě senzorických testů také prodiskutovat zajímavý snímek
Runaway /
Útěk robotů (1984), kde Tom Selleck hraje poldu, co honí/opravuje roboty, kteří se vymkli kontrole a zmateně jezdí polem kukuřice, házejí z 18. patra pytle cementu nebo střílejí po lidech z pětačtyřicítky (a pak i horší věci, ale nebudu prozrazovat). Samozřejmě pro film potřebuje i krásnou kolegyni - Cynthia Rhodes - a hlavně důležitého protihráče, jímž je padouch-maniak Gene Simmons, vybavený kromě génia ducha též krutě uhrančivým pohledem. A mimochodem, jednoho z policejních šéfů hraje George W.Bailey, kterého znáte jako záporáka kapitána Harrise z Policejní akademie nebo jako šéfa bezpečnosti z Číslo pět žije, co má najít a přivézt chudáka pětku zpátky do armádního vývoje. Nicméně proč o tom filmu debatovat na Robodoupěti? Protože tam je výtečně udělaná technika, samozřejmě odpovídající době vzniku filmu, ale to právě je to krásný. Citace z
IMDB:
The film accurately predicts domestic robots, video mail, social media, the Internet, voice-activated computers, biometric security (retinal identification), camera drones, tablet PCs, wireless headsets, and that police officers would use semi-automatic pistols as sidearms (in 1984, most police officers used revolvers).
Anebo můžeme probrat snad ještě hodnotnější snímek
Starcrash /
Hvězdná srážka (1978), ze kterého sice až titulky dělají ten správný hypergalaktický zážitek (zdá se, že vznikly strojovým překladem francouzského překladu), ale už recenze je fakt dost slibná; cituji z
CSFD:
Byly doby, kdy Itálie chrlila nespočet adeptů na značku kultovní film, a Hvězdná srážka patří mezi legendy. Proč se zabývat tak extrémně nepovedeným filmem? Možná právě pro jeho neuvěřitelnou naivitu. Protože se v hlavních rolích objeví Christopher Plummer a David Hasselhoff. Kopie k nám doputuje z projekce v Grenoblu, kterou podpořila Francouzská filmotéka (u nás věc nemožná). I čeští diváci budou mít tedy možnost ponořit se do galaktického světa, jímž proplouvá vesmírná pašerácká loď řízená Stellou Star (Caroline Munro) a Aktonem (Marjoe Gortner). On je blonďatý hippiesák učesaný jako Jimi Hendrix s neustále křečovitým úsměvem na tváři. Ona je tím správným estetickým trhákem filmu. Výtvarníci kostýmů hned věděli, na co vsadit, aby přitáhli diváky. Takže Stella Star nosí dvě třetiny filmu obleček jak vystřižený z nějaké sadomasochistické orgie, který jí odhaluje většinu těla. Oba se evidentně během natáčení bavili a jejich dialogy jsou složeny z úžasných výkřiků plných citoslovcí, jako např. „Super, dostali jsme je!“, „Ách, padáme do hyperprostoru!“ nebo „Och, podívej na ten hvězdný neutron!“. Ovšem dostane se jim té pocty, že musí vysvobodit syna vládce celé galaxie. Princ je vězněný kdesi v širém vesmíru a stojí za to si na něj počkat, protože je jím úchvatný David Hasselhoff. Ale i bitky na planetě Amazonek nebo boj s pravěkými lidmi (obzvlášť špatně namaskovanými) nabízí extázi překypující kýčem. Na internetu se lze dočíst, že je nespravedlivé, že Flash Gordon je známější, protože Hvězdná srážka měla nečekaný komerční úspěch. Prý David Hasselhoff uvažuje o remaku. A režisér filmu údajně skončil jako vedoucí obchůdku s filmy v Římě, který patří Dariu Argentovi. Tato space opera cheap zůstala pořád čerstvým zdrojem zábavy, pokud jste dostatečně otrlí!(Festival otrlého diváka)