Stránka 2 z 2

Re: Drobničky

Napsal: 30 led 2018, 10:56
od Dex
V tomhle prsty nemám, to vypadá na Jirku R. ;)

Re: Drobničky

Napsal: 30 led 2018, 12:20
od fulda
To nevadí, já mohu pomlouvat i nezúčastněné

Re: Drobničky 003

Napsal: 14 úno 2018, 02:07
od gilhad
Ad Drobničky 003 http://robodoupe.cz/2018/drobnicky-003- ... -sledovac/ - odložím si sem nějaká nesouvislá pozorování, než je zapomenu, nebo shrnu jinde:

V zapojení s jedním tranzistorem NPN, žlutou SMD diodou a odporem 330 Ohm jsem pozoroval:
* při 2.05V dioda ve tmě reaguje tak že lze zahlédnout
* při 2.25V je zblízkosti vidět i na světle, že "se o něco snaží"
* při 2.50V již nepochybně svítí a je vidět i zdálky
* při 2.75V už svítí rozumně
* od 3V svítí hodně, i když to stále roste až do 5V

Re: Drobničky 001

Napsal: 18 úno 2018, 22:25
od DavidO
Uloveno na únorovém Robodoupěti:
IMG_5504sm.jpg
Autora znám, ale že prý to není nic co by se mělo ukazovat, tak radši nejmenuju ;)
No ale já si myslím, že by se to ukazovat mělo, protože to je jasná inspirace, jak vyřešit problém nekompatibility SMD a bastldesky!

Re: Drobničky

Napsal: 18 úno 2018, 23:02
od Dex
Jasně, že by se to mělo ukazovat! ;)

Re: Drobničky 006

Napsal: 12 lis 2018, 11:03
od fulda
Koukám na Drobničky 006 a hned mne napadá, že by se to dalo ještě trochu poladit.
Udělat to jako interface mezi opravdickou myš a tuhle s autofire. Pomocí kolečka si nastavíš rychlost, levé tlačítko zapne a pravé vypne autofire :)
A ještě máme spoustu stupňů volnosti na další funkce, jako třeba že stisk kolečka přepne levé/pravé tlačítko a posunem doleva/doprava ovlivním náhodný rozptyl klikání a tak :)

Re: Drobničky

Napsal: 12 lis 2018, 16:28
od gilhad
Určitě :) Já zase pomýšlel na rotační enkoder na nastavovaání a LCD na zobrazení menu a nastavených hodnot ...

Nakonec zvítězilo jednodušší řešení, protože už jsem potřeboval rychle klikat :)

Pak jsem to jen trochu učesal, aby to šlo snadno pochopit a rozšiřovat - fantazii se meze nekladou. I tak je tu ukázán v podstatě paralelní běh více programů, vypínání v nule a debouncing nezávislý (a mnohem pomalejší), než ovládaná činnost, přičemž reakce na stisknutí/puštění tlačítka je okamžitá a debouncing to jen následně chrání proti šumu. Mě to takto zcela plní potřeby a naopak ostatní z toho můžou snadno brát a učesat si to pro svůj případ. Složitější už by bylo pro začátečníky dost nepřehledné a moc by jim nepomohlo.