mikrokontroler 20M2

Odpovědět
tomis2

mikrokontroler 20M2

Příspěvek od tomis2 »

Dobrý den,
jako ročníkovou práci ve škole jsem dostal robota SUMO od společnosti Merkur. Je řízený mikrokontrolerem PICAXE 20M2. Chtěl bych se tímto zeptat, jestli nemá nějaký uživatel tohoto fóra s tímto chipem zkušenosti a jestli s ním již v minulosti nepracoval. Velice bych uvítal, kdyby měl doma někdo třeba jen kus nějakého kódu, nejlépe s komentářema, abych mohl robota vyzkoušet. Jsem začátečník a z dokumentace jsem se toho moc nedozvěděl. Hledání tutorialu na internetu jsem po chvíli také vzdal, protože jsem nemohl nic najít.

Předem děkuji za odpověď(i). :-)
Uživatelský avatar
Dex
Administrátor
Příspěvky: 1528
Registrován: 16 úno 2013, 14:26

Re: mikrokontroler 20M2

Příspěvek od Dex »

Určitě bych začal u zdroje čili na http://www.picaxe.com/ ;)
"all your robots are belong to us"
robodoupe.cz
Uživatelský avatar
jrt
Příspěvky: 1921
Registrován: 17 úno 2013, 17:13

Re: mikrokontroler 20M2

Příspěvek od jrt »

Vy jste k tomu robotu nedostal dokumentaci a programovou příručku?
jrt
tomis2

Re: mikrokontroler 20M2

Příspěvek od tomis2 »

Dostal jsem dokumentaci, která je z části špatně a z části nepochopitelná. Nicméně, robota jsem sestrojil. V programové příručce je vypsáno několik příkazů, ale nic, co by pomohlo začátečníkovi pochopit samotné programování mikročipu. Na dokumentaci si konkrétně u tohoto typu stěžovalo více lidí, co jsem tak brouzdal po internetu. Díky za odkaz, podívám se na to :) Kdyby kdokoliv věděl ještě o něčem, prosím o pomoc. Děkuji
Uživatelský avatar
Sam
Příspěvky: 62
Registrován: 14 lis 2013, 12:53

Re: mikrokontroler 20M2

Příspěvek od Sam »

S PICAXE 20M2 nás tady má asi zkušenosti víc... Nějak ale nerozumím, co vlastně poptáváte... "Kus nějakého kódu"? Zkuste manuál PICAXE III., jsou tam periférie, snímače, pohony atd. Základní schémata i "kusy nějakého kódu"...
Uživatelský avatar
jrt
Příspěvky: 1921
Registrován: 17 úno 2013, 17:13