Začátečník

Noname123
Příspěvky: 6
Registrován: 13 led 2017, 18:02

Začátečník

Příspěvek od Noname123 »

Zdravím, jsem ůplný začátečník a mám problém hned na začátku, z arduino klona uno r3 mi z pinů teče cca 0,4 V, jak na digital i analog. Nevíte, v čem je problém. Napájení jsem zkoušel jak z USB tak z konektoru.
Uživatelský avatar
gilhad
Příspěvky: 263
Registrován: 29 kvě 2015, 00:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Začátečník

Příspěvek od gilhad »

Volty netecou, tece proud :)
Jak to mas zapojene? Do ceho ti to tece, cim to meris? Mas u toho pinu nastavenou pinMode(pin,OUTPUT)? Mas tam digitalWrite(pin,HIGH)? Dela to i kdyz ten pin nepripojis k nicemu (jen ho meris merakem)? - Otazky, same otazky ...

Zapoj Arduino jen tak (bez dalsich soucastek) a spust

Kód: Vybrat vše

void setup(){
 for (int i=2;i<14;i++) {pinMode(i,OUTPUT);digitalWrite(i,HIGH);};
}
void loop() {}
pripoj minus(zem) od meraku ke GND pinu, nastav rozsah 20V stejnosmernych a otukej si digitalni piny - dava to jen 0.4V, nebo spis tech 5V?
Noname123
Příspěvky: 6
Registrován: 13 led 2017, 18:02

Re: Začátečník

Příspěvek od Noname123 »

Tak pardon ůplně hloupá chyba :) , napsal jsem totiž toto:

Kód: Vybrat vše

void setup() {
  // put your setup code here, to run once:
pinMode(8, OUTPUT);

}

void loop() {
  // put your main code here, to run repeatedly:
digitalWrite(8, HIGH)
}
Díky tomu se proud neustále zapínal a vypínal a klesl na tak nízkou hodnotu. :|
Uživatelský avatar
gilhad
Příspěvky: 263
Registrován: 29 kvě 2015, 00:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Začátečník

Příspěvek od gilhad »

Zvlastni - digitalWrite by snad nemel "docasne" stahnout pin dolu nez ho nastavi ...

A kdyz jsem ten tvuj priklad nahral do sveho mini pro na USB, tak jsem nameril 4.48V proti zemi, zatimco u RAW i VCC pinu to bylo 4.66V - celkem uveritelne ... Ani osciloskop nic neukazal, ani pri detekci hrany ne ...
Noname123
Příspěvky: 6
Registrován: 13 led 2017, 18:02

Re: Začátečník

Příspěvek od Noname123 »